درتلاطم افکار : نیلوبلاگ

خرید بک لینک

حواسمان

حواسمان هست به اين رك بودن ها؟!

حواسمان نيست که چه راحت با حرفی که در هوا رها ميکنيم

چگونه يک نفر را به هم ميريزيم!

چند نفر را به جان هم مي اندازيم!

چه سرخوردگي يا دلخوری هايی به جاي ميگذاريم!

چقدر زخم ميزنيم...!

حواسمان نيست؛ که ما ميگوييم  و رد ميشويم و ميگذاريم به پای رک بودنمان...

اما يکی ممکن است گير کند!

بين کلمه های ما... بين قضاوتهای ما...

بين برداشت های ما...

دلی که ميشکنيم ارزان نيست... 

درتلاطم افکار...

ما را در سایت درتلاطم افکار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت: 22:27

صفحه بندی